Második edzés

 2011.03.26. 16:41

 Tegnap (márc. 25.) rettentő sokat edzettem. Volt tesi óra, amin eleve elfáradtam, mert egyáltalán nem vagyok formában. Délután pedig elmentem edzeni 1 órát, utána (pihenés nélkül) 1 óra spinning. Jól esett, de alig bírok mozogni. Nem is izomlázam van, hanem inkább csak sajog a combom a "Spinner" ülése miatt...és, mert 145 kiloval comboztam előtte. :P Nagyon jól aludtam, úgy összesen 13 órát... 1-2 nap és helyrejövök.

Ami egyáltalán nem a célom, hogy kinézzek:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas2011.blog.hu/api/trackback/id/tr852773514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gubby 2011.03.26. 16:49:27

Alekosz a legmenőbb!!! Ha 145 kiloval edzettél combra, akkor ne csodálkozz, hogy fáj mindened! xD

OPP 2011.03.27. 23:32:17

Jó a blog! Hajrá!!!!!!!!!!!!!! Tölts fel friss képet a kockás hasadról! :D
süti beállítások módosítása