Negyedik edzés

 2011.04.28. 08:53

 Csak most került sor arra, hogy megírjam a következő edzésem eseményeit, hiszen készülni kellett eddig a dogákra, egyebekre.
Fáradt voltam, nehéz volt bármit is csinálni, a teremben sokan voltak, ráadásul a zene sem tetszett, ami szólt. Ettől függetlenül csinálni kellett a dolgomat, hiszen csak így fejlődhetek.
Várni kellett néha a soromra, hogy az adott géphez vagy súlyokhoz hozzájussak, így még több idő ment el.
Mikor hazaértem, letusoltam, éreztem, hogy most kezdek fejlődni, már nem vagyok annyira lusta, mint előtte. Büszke voltam magamra. Megtettem az első lépést a cél érdekében.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas2011.blog.hu/api/trackback/id/tr122861280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása